نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2449
-
الف
+

ارزیابی «محمدرضا چراغعلی» آهنگساز برجسته ایرانی از روند برگزاری مسابقه «نواهنگ»

«محمدرضا چراغعلی» موسيقی‌دان و آهنگ ساز برجسته ایرانی در یک مصاحبه از حضور و ارزیابی اش در مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمدرضا چراغعلی» موسيقی‌دان، آهنگساز و تنظيم‌كننده موسيقی سينما و تلويزيون ایران در یک مصاحبه در خصوص حضور و ارزیابی اش در مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2 توضیح داد.

وی درباره استقبال هنرمندان مهاجر از این مسابقه عنوان کرد: با توجه به اینکه آوازخوان های افغانستانی در ایران، با محدودیت‌هایی همچون کمبود امکانات مواجه اند و تعدادشان هم در ایران محدود است، تصورم بر این بود که سطح کیفی چندان بالایی را نخواهیم دید؛ اما استقبال بالای خواننده‌های جوان و همچنین کیفیت کار آن ها، فراتر از توقعاتم بود.

این هنرمند ایرانی در خصوص حمایت از پدیده های نوظهور موسیقی افغانستان افزود: در این رقابت، چند پدیده خیلی خوب هم داشتیم که خودم سعی دارم که تهیه‌کننده‌ای برای دو نفر از این اشتراک کنندگان پیدا کنم تا ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای آن ها بیفتد.

«محمدرضا چراغعلی» در پیوند با ادامه برگزاری مسابقه «نواهنگ» بیان کرد: قطعا تداوم این برنامه می‌تواند بیش از این ها مورد توجه واقع شود و اگر توفیق همکاری نصیبمان شود، سعی خواهیم کرد تا قبل از شروع برنامه، اتاق فکری تشکیل دهیم تا سطح کیفی برنامه را بالاتر ببریم و بتوانیم حتی از افغانستانی‌های خارج از ایران هم برای حضور در این برنامه دعوت کنیم.

«محمدرضا چراغعلی»، زاده‌ ٢٩ حمل(فروردين) ١٣٥١، موسيقی‌دان، آهنگساز، و تنظيم‌كننده موسيقی سينما و تلويزيون ایران است.⠀

از مهم‌ترين آثار چراغعلی می‌توان به آلبوم «صياد» با اجرای «عليرضا افتخاری» ،آلبوم «حامی» با اجرای «حميد حامی» به عنوان آهنگساز و تنظيم كننده، آلبوم «عشق است» و همچنین آهنگسازی در فلم های «آبی مثل دریا»، «بزرگ خیلی بزرگ» و «بوی بهشت» اشاره كرد.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی مراسم اختتامیه نواهنگ شام روز جمعه 21 جوزا(خرداد) از این رسانه تلویزیونی به نشر می رسد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر